Onze brochure
Vraag uw demo aan
Onze brochure
Vraag uw demo aan

 

Prijzen

Hoeveel kost de Jane-oplossing?

Je kan een Jane-kit aankopen voor € 319 (alle belastingen inbegrepen). Prijzen kunnen variëren afhankelijk van bij welke verdeler je de kit aankoopt. Voor die prijs zal je de volledige Jane-kit ontvangen. Die bestaat uit 1 Jane-hub, 6 Jane-bewegingssensoren, 3 Jane-noodknoppen, 1 stroomkabel, 1 ethernetkabel en 12 AA-batterijen.

Moet ik een maandelijks abonnement nemen om de Jane-oplossing te gebruiken?

Ja, dit is nodig om toegang te krijgen tot de Jane-applicatie en zijn volledige functionaliteiten. De maandelijkse kostprijs bedraagt € 14,95 (alle belastingen inbegrepen). Als exclusief lanceringsaanbod zal je momenteel alle functionaliteiten gedurende 6 maanden gratis ontvangen.

Hoeveel dien ik per maand te betalen?

Na het aankopen van de Jane-kit, kan je een profiel aanmaken op het Jane-platform. Hier dien je de nodige betalingsgegevens in te vullen, die nodig zijn voor de maandelijkse afrekening van € 14,95 (inclusief alle belastingen) om het Jane-platform te kunnen gebruiken. Als exclusief lanceringsaanbod zal je momenteel alle functionaliteiten gedurende 6 maanden gratis ontvangen.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kan je abonnement door een e-mail te sturen naar info@jane.be. We zullen je aanvraag zo snel mogelijk behandelen.

Is er een garantie op het product?

Jazeker, wij volgen de wettelijke garantietermijn van 2 jaar, opgelegd volgens de Belgische wetgeving. Meer informatie hieromtrent kan je terugvinden op onze website: Garantie

 

Over het systeem

Wat doen de sensoren? Zijn dit camera's?

De sensoren detecteren enkel beweging en sturen enkel data omtrent het al dan niet aanwezig zijn van beweging in een bepaalde ruimte op een bepaald tijdstip. Op basis van deze informatie zal het systeem de gewoontes analyseren en de gebruiker op de hoogte stellen indien er iets ongewoons gebeurt. De sensoren maken geen camerabeelden.

Wat is de hub die in de kit zit? Waarom heb ik die nodig?

De hub is een kleine, centrale verwerkingscomputer. Die zal alle gegevens van de bewegingssensoren en noodknoppen doorsturen naar de Jane-app via de internetverbinding. De hub moet verbonden zijn met het stroomnet en een actieve verbinding hebben met het internet om de gegevens te kunnen doorsturen.

Hoe vervang ik de batterijen van mijn sensoren?

Om de batterij te vervangen, dien je eerst het het beschermkapje van de bewegingssensor te verwijderen. Dit kan door bovenaan op het lipje met reliëf te duwen en het kapje weg te kantelen van de bewegingssensor. Hierna kan je de batterijen makkelijk verwijderen en nieuwe batterijen plaatsen. Zorg ervoor dat je telkens het juiste batterijtype gebruikt (standaard AA-batterijen) en dat je ze correct in de houders plaatst (dus niet ondersteboven).

Waarom werkt het systeem niet als de woning meerdere bewoners heeft?

De bewegingssensoren detecteren bewegingen in de ruimtes waar ze opgesteld staan. De sensor kan geen onderscheid maken tussen wie of wat die beweging geïnitieerd heeft.

 

Bestelling & Levering

Welke betalingsmethoden zijn er beschikbaar?

Je kan de Jane-kit via de Jane-website (jane.be) aankopen met Bancontact, kredietkaart of Paypal. Alle betalingen worden verwerkt via de 'Mollie' service. Aangezien de eerste 6 maanden gebruik gratis zijn, dien je nog geen betalingsgegevens in te geven voor de maandelijkse betaling.

Waar kan ik Jane kopen?

Je kan de Jane-kit kopen via de website (jane.be) Binnenkort zal het mogelijk zijn om de Jane kit via verschillende distributiepartners te verkrijgen

Hoe zal ik de kit ontvangen?

De kit zal geleverd worden via de transportpartner van de respectievelijke distributeur waarbij je de kit aangekocht hebt.

Wat is de levertermijn?

We streven ernaar om elke kit op je gekozen locatie (in België) binnen de twee werkdagen te leveren.

 

Privacy

Welke soorten gegevens verzamelt Jane?

Jane verzamelt twee soorten gegevens: persoonlijke gegevens (infomatie over jezelf en de oudere waar je de kit zal installeren) en bewegingsgegevens (verzameld via de bewegingssensoren).

Wat doet Jane met de gegevens die ze verzamelen?

Alle data worden gebruikt om een persoonlijke Jane-ervaring te kunnen aanbieden en de zorgkring te contacteren in het geval van nood. Alle bewegingsdata worden gebruikt als kernonderdeel van de oplossing, met name om een verwacht bewegingspatroon op te stellen zodanig we in staat zijn een melding te geven wanneer er iets ongewoons gebeurt.

Zijn mijn gegevens goed beveiligd?

Dataprivacy en -beveiliging is voor ons enorm belangrijk. Bijgevolg volgen wij constant de laatste trends op inzake data- en serverbeveiliging en doen we alles wat in ons vermogen ligt om je gegevens veilig te bewaren. Op regelmatige basis laten wij ook onafhankelijk derde partijen analyses uitvoeren op onze infrastructuur en servers inzake databeveiliging.

Hoelang bewaart Jane mijn gegevens?

Je persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk voor de verwerking waarvoor ze werden ingezameld.

 

Jane App

Welke informatie krijg ik via de mobiele applicatie?

Via de mobiele applicatie krijg je informatie omtrent de status van de kit (status van de hub, sensoren, knoppen en hun batterijniveau). Daarnaast ontvang je informatie over de huidige status van de woning: waar en op welk tijdstip de laatste beweging geregistreerd is en wat de temperatuur was. Je zal op de hoogte gebracht worden als iemand de noodknop activeert, als een zelf ingesteld alarm geactiveerd wordt of als het slimme alarmsysteem een melding geeft. Je kan ook steeds de volledige historiek van de notificaties en alarmen raadplegen.

Welke rechten heb ik als gebruiker?

Als Jane-gebruiker heb je bepaalde rechten, die je in detail kan terugvinden op onze website (https://www.jane.be/nl/privacy-beleid).

Je bent uitgenodigd in de zorgkring. Wat nu?

Als lid van de zorgkring krijg je meldingen over jouw oudere. De hoofdverzorger, die jou in de zorgkring uitgenodigd heeft, is mogelijk niet altijd beschikbaar in het geval van nood. Het is dus ook aan jou om te reageren en snel actie te ondernemen. De hoofdverzorger en de oudere vertrouwt dit aan jou toe en je mag trots zijn dat je actief deelneemt aan de zorg van jouw oudere.

Bent u nog steeds op zoek naar het antwoord op uw vraag? 

Geef ons een briefje, dan nemen we contact met u op...